Tips Menang Bermain Ocean King 918Kiss

oceanking 918kiss

918Kiss Oceanking – 918Kiss/ Kiss918 Apk ialah Laman perjudian Kiss918 Malaysia dikenali dengan bonus yang berlimpah, dan 918Kiss dan Kiss918 bukan pengecualian. Dari bonus selamat datang hingga promosi harian, platform-platform ini adalah tentang memberi anda kelebihan tambahan. Anda akan mendapati lebih banyak dalam akaun anda untuk dimainkan, meningkatkan peluang anda untuk memenangi besar. Sekarang anda tahu apa permainan dan bonus yang ditawarkan, mari kita terus kepada aspek praktikal – deposit selamat dan penciptaan akaun.

oceanking 918kiss
918KISS

Ocean King 918Kiss / Kiss918 Apk

Kali ini admin akan beri tip bagaimana untuk bermain Ocean King 918Kiss Apk. Cara tembak ikan Ocean King 918Kiss Login antara popular games tembak ikan di luar sana. Jika anda tahu cara main tembak ikan ini, dengan bermodal RM30 pun anda boleh menang RM3000.

Kalau tidak percaya, tapi admin sendiri pernah menang besar sebanyak RM3000 dan RM4000. Menang ratusan itu semasa bermain tembak ikan sudah kebiasaan bagi admin. Kali ini admin cuba berikan tip untuk anda bermain tembak ikan cara admin sendiri.

Untuk Kiss918 Apk modal permulaan yang terbaik untuk 918Kiss tembak ikan, admin sarankan 918Kiss Oceanking yang ada duit boleh bermodalkan RM200 dan kurang duit bolehlah deposit sebanyak RM50.

Selalunya, jika anda sudah menang besar untuk satu Kiss918 ID dengan kemenangan melalui games tembak Ikan Ocean King 918Kiss, agak susah untuk anda menang kali kedua dengan jumlah yang sama. Cuba ID lain yang tidak terusik dengan games tembak ikan.

  • Untuk bet RM200

Untuk bermula cuba bet dengan nilai RM2 dengan mengunakan peluru kedua, peluru yang berada di tengah-tengah. Daftar bilik yang ada penuh player, perhatiankan pada player yang mempunyai kredit yang paling tinggi. Ikutkan player terbabit dengan tembak secara slow atau perlahan.

Selalunya, jika player yang banyak kredit. Beliau akan mengunakan senjata laser auto. Di situlah peluang kita untuk curi kill. Ikan 918Kiss Slot akan meletup jika anda benar-benar fokus pada ikan yang di tembak oleh player tersebut. 3 kali letup dengan bet RM2 akan memberi anda sekurang-kurangnya RM1600. Sila cuci jika sudah menang besar. Cuba 918Kiss ID lain pula.

LINK DOWNLOAD : 918KISS MALAYSIA

  • Untuk bet RM50

Di sini admin sarankan anda bet dengan nilai RM0.50 terus. Hanya sasarkan pada ikan besar dengan peluru laser. Jangan sesekali mengunakan auto mode jika nilai wang anda hanya RM50. Hanya guna peluru laser dengan perlahan-lahan. Jika ikut admin, deposit kali pertama RM50 admin akan kalah, deposit kali kedua akan kalah juga, kemungkinan deposit kali ketiga anda akan menang.

Itu sahaja untuk kali ini, akan datang admin akan berikan tip yang lain pula.

Bonus Ocean King 918Kiss / Kiss918 Apk

Permainan ini agak Kiss918 menyeronokkan. Anda tembak caring anda untuk menangkap seberapa banyak ikan yang boleh. Akan tetapi, terdapat juga beberapa ciri special atau unik yang ditambahkan dalam permainan ini untuk menyeronokkan serta menarik lagi. Contohnya seperti berikut:

  • Bomb Crab

Ini merupakan satu ciri menarik yang membenarkan pemainnya menangkap banyak dalam satu kali semasa ketam ini meletup. Selepas pemain menangkap ketam bomb, ianya meletup dan mengaut banyak hidupan laut dibawahnya. Ianya satu bonus yang menyeronokkan di mana anda boleh mendapat lebih banyak pemain, di mana letupan dalam permainan amat menerujakan.

  • Lightning Chain

Salah satu ciri unik permainan Slot 918Kiss Ocean King ini ialah rantai petir. Ini seperti permainan mini dimana anda harus menghubungkan sekali sebanyak ikan yang anda boleh. Ikan yang dibenarkan bagi ciri ini adalah Snapper, Clown Fish, Butterfly Fish, Fugu, Lionfish, Flounder, Lobster, Spearfish dan Octopus. Anda mendapat lebih banyak mata nilai untuk nombor yang ada pada ikan yang berbeza yang anda boleh hubungkan sekali.

  • Hurricane Fish

Ciri twister ini ialah satu gimik yang menarik. 918Kiss Oceanking Biasanya apa yang berlaku adalah apabila pemain itu boleh mendapat ciri twister daripada ikan mereka, mereka akan mendapat ciri 918Kiss Online dan boleh menangkap ikan di sekitarnya. Sudah tentunya, ini memberikan pemain lebih banyak mata nilai. Walaubagaimanpun, ada yang tidak mempunyai ciri ini. Mereka adalah seperti berikut: Devilfish, Shark, Killer Whales, Humpback Whales dan Bomb Crabs. Devilfish, Shark, Killer Whales, Humpback Whales dan Bomb Crabs.

Kesimpulan

Seperti mana yang disebutkan, 918Kiss Kasino permainan ini adalah satu benda yang baharu. Slotsnya amat menyeronokkan. Akan tetapi, mereka mengikut satu asas mekanik, dan pada satu masa, dengan inovasi mereka, kita mungkin akan bosan. Oleh itu, untuk menghargai permainan seperti 918Kiss Oceanking, amatlah ketagih.

Permainan ini berwarna-warni dan secara visualnya menarik. Apabila anda bermula, anda akan perasaan yang ianya agak bagus, dan kesukaran untuk menangkap ikan memberi peluang bagi anda untuk meninggalkan permainan ini. Akan tetapi, jika anda sedang mencari permainan sebegini, anda boleh melihat dan cuba di Mega888tuah.

Related posts